O piata unde un singur lucru e de calitate... reclama.... da toate companiile care se bat pe piata asta au reclame foarte bune... de la Unirea, cava D'oro, Hanul Ars daca vorbim de concurenta directa de brandy... sau Camarad pentru vodka... Totusi toate folosesc acelasi ton comic si concentrat in jurul prietenilor de pahar si aventurile lor... original? nu conteaza, sunt elemente obligatorii pentru ca pentru barbatul din target asta conteaza, bautura, distractia si gasca de prieteni.
Avem un nou concurent pe piata bauturilor spirtoase ieftine... Sufletul lui Iancu... in concurenta directa cu Cava D'Oro... adica ataca segmentul rural. Ce sanse are totusi? Am citit cateva comentarii ale domnisoarei Ana Militaru pe IqAds in care critica dur reclama ca fiind de prost gust, critica pozitionarea si amesteca multi termeni sofisticati pentru a justifica cat slaba e reclama... hai sa ne uitam la ea si sa analizam si noi.
Ce intelege el din reclama? "Betivul e inconjurat de prieteni de pahar si lautari…si uite mah ca betivul ala de pierde zilele la bodega e defapt haiducul curajos care salveaza ziua " ceea ce probabil multi betivi de la sate ar vrea sa fie... un fel de Superman, Batman in varianta mioritica... se vede pe el asa cum nu e dar cum ar vrea sa fie.
Solutia? IANCU "Tarie si dreptate"...
Partea morala? Pot sa spun ca Iancu incurajeaza la bautul responsabil… imi aduc aminte de un verset din Biblie… care suna ceva de genul asta…
“Primul pahar te face bland ca un mielusel
Al doilea pahar de face neinfricat ca un leu
Al treilea pahar te face sa grohai si sa te tavalesti ca un porc”
Deci… Iancu e evident la al doilea pahar, curajos ca leul… si salveaza porcul, evident la al treilea pahar, de primejdie:))
Totusi executia il trage in jos… prezentarea personajelor Guy Richie style nu prea merge… parca nici tonul.
Un comentariu:
de fapt e "5 more years" :p
Trimiteți un comentariu