miercuri, 12 noiembrie 2008

ING vs Alianz in lupta pentru fondurile de pensii... sau cum nu poti sa vinzi chiar orice in stilul FMCG

Alianz... Reclama de OSCAR.. deci e jucata perfect is toti stim despre ce e vorba, pentru ca toti avem pensionari vizoristi si meni nu vrea sa ajunga ca ei.

Intrebarea e... a fost oare campania ING mai eficienta cu toate ca spoturile au lipsite de originalitate si farmec? DA... oare care e motivul? Pai e una sa faci reclama funny care sa vanda o inghetata... si alta e sa incerci sa vinzi PENSII...

Oamenii au cautat stabilitate (pt ca e vorba de pensia lor pe 30-40 de ani)... deci sunt dispusi ca caute mai multe informatii inainte sa ia o decizie, nu e vorba de un impuls de cumparare care poate si dat de o reclama comica sau bazata pe emotii... e vorba de calculul riscului pe care il face fiecare om... Deci in cazul asta reclama care da cele mai multe informatii intr-un mod cat mai credibil si lipsit de metafore castiga, nu cea mai comica.

Toti stiu ca trebuie sa semneze polita, decizia nu e cea de a semna o polita de asigurare… ci numele firmei la care semneaza polita…

In marea de reclame pentru pensii, care mai comice, care mai absurde cu Raduleasca, Bt Aegon (merge pe stabilitate olandeza cu reclama cu postasul), altii merge cu (sunt tu din viitor si iti multumesc pentru pensie).... ING a fost singurul care a venit cu lucrul de care aveau oamenii nevoie.. INFORMATII despre modul in care functioneaza sistemul de pensii.... accentul cade pe siguranta, incredere... nu comedie.... aia a vandut ING...

Alianz


ING

Niciun comentariu: