marți, 30 decembrie 2008

Asigurari de viata ...modelul american-european in stil FMCG

Cred ca 80% din toate reclamele americane si europene la asigurari de viata merg pe comedie... cel putin aproape toate pe care eu le-am vazut. Deobicei toate reclamele prezinta accidente stupide sau exagerate, vorba aia “it came out of the blue”… au character viral.

Sunt genul de reclame care te fac sa razi si vrei sa le vezi de mai multe ori… deci procesul logic de gandire e urmatorul... daca omul vede reclama si rade inseamna ca semneaza polita de asigurare? LOL, asta poate merge in cazul FMCG dar nu pentru un angajament de ani e zile)

Hai sa radem putin
... si poate o sa ne facem si o asigurare pe viata? nu prea cred:))

Travelers - efecte speciale, multe efecte speciale, o productie gen Hollywood unde accentul nu pica pe mesaj ci pe efecte speciale... comic, viral, si totusi nu ma convinge, nu ma face sa semnez o polita de asigurare, e doar un clip comic cu buget mare... seamana mai mult cu o reclama la Xbox sau PS3... it grabs you, get in the game:))


Sinaf - geniala, geniala, nu am cuvinte... momentul in care arata cosciugul e pur si simplu genial... dar totusi m-a convins sa imi fac o asigurare pe viata? My familly will love me... mesajul e bun, insa rad, inseamna ca nu am luat in serios reclama, e doar o alta gluma buna.

Reclama europeana - sa rad? e clar ca pustanii o sa isi ia o mama de bataie sora cu moartea... dar asta nu ma convinge... tinerii nu isi fac asigurari de viata pentru ca nu au cui sa lase averea si deci nu le pasa, beneficiile asigurarii sunt pentru cei dragi nu pentru ei.

AIG - iti prezinta toate beneficiile asigurarii de viata (intr-o piata saturata de astfel de produse aceasta abordare e foarte buna. Dar pare "in your face" in stilul unui agent de vanzari nedorit, nepoftit, care suna la usa si baga piciorul in prag si un minut intreg incearca sa iti recite replicile invatate pe de rost din brosura de vanzari a companiei)

Niciun comentariu: