marți, 30 decembrie 2008

Asigurari de viata... Romania...

Intrebarea e simpla... cum le vinzi? Desigur revine intrebarea, care e motiul pentru care atat de multe reclame le trateaza ca pe FMCG...Ma uit pe piata romaneasca si e dezastru... … de la reclame comice, la "cute" la corporatiste, nici macar una nu atinge punctul esential care sa te convinga sa iti faci o asigurare pe viata.


Delta Asigurari - fetita are grija de pestisor, copilasul imbratiseaza cainele, pentru "joc"... si ce legatura au astea cu asigurari de viata? cateva metafore aruncate aiurea si ai o reclama care se vrea dulce, cute si vag sentimentala, insa fara nici o baza solida care sa iti motiveze decizia.

Generali - merge pe modelul constipat si corporatist al sistemului bancar stabil (am vazut noi ce inseamna stabilitate azi) al institutiei atotputernice care guverneaza asigurari de viata de mult mult timp si e lider in Europa (minciuna pe fata)... deci semneaza o asigurare de viata pentru ca noi suntem tari, stabili, corporatisti si ne pasa de tine... oarecum atinge unele puncte pe care consumatorul le vrea la o asigurare pe viata (neincrederea in sistem fiind cam mare)...

Alianz-Tiriac - cea mai buna... oare care e motivul... indiciu NU E FACUTA IN ROMANIA RECLAMA... exact asta e motivul. De ce e asa de buna? pentru ca atinge motivul pentru care cineva ar semna o asigurare pe viata e "cei dragi"... problema e alta, o face vag pentru ca incearca sa bage la pachet si asigurari pentru locuinte, masini, etc si cam dilueaza mesajul...

Din pacate nu am gasit reclama nicaieri.

Un comentariu:

malina spunea...

e...prea frumos...