vineri, 17 octombrie 2008

Blast from the past... Olimpiadele Comunicarii

Parca as incepe noul blog cu ceva vechi, ceva amintiri... Imi aduc aminte motivul pentru care am facut primul meu blog, Olimpiadele Comunicarii... Totul incepea cam asa, ca o mare aventura cu multe necunoscute.


"Pana acum preferam sa imi las gandurile pe net prin intermediul unor forumuri. Inca fac asta pentru ca imi da senzatia ca pot avea o conversatie mai relevanta cu membrii acelui grup, doar ca avem un subiect de discutie definit si totul se rezuma la dezbatere.

Oricum blog-ul este ceva nou pentru mine si destul de interesant, ca si mod de exprimare oarecum pentru ca nu are un subiect clar determinat ca in cazul unor forumuri unde toti cei care participa vor sa vorbeasca despre aceleasi lucruri, blogul pentru mine e ca o barca a ideilor care pluteste in deriva in largul oceanului, sperand sa intalneasca o alta barca sau sa dea de tarm unde poate face schimb de idei (probabil atunci cand vorbesc de tarm ma refer la apartenenta la un grup) .

Insa in cazul actual probabil ca barca mea ar trebui sa vasleasca spre o directie clara, portul Olimpiadei Comunicarii, pentru ca asta e motivul primordial pentru care am facut acest blog si aici probabil ma tradeaza experienta mea de "forum flamer" pentru ca am o tinta clara chiar si atunci cand fac un blog... Probabil ca nu m-am obisnuit cu acest concept de libertate al blogului, gen "scrie ce vrei despre ce vrei" si probabil ca asa sunt foarte multi oameni in lumea asta, gandul la libertate e frumos dar prea multa libertate poate sa te dezorienteze, cred ca asta e una din marile probleme ale generatiei tinere de acum, probabil ca voi vorbi si despre asta eventual cu toate ca risc sa dau impresia unui pensionar cu tendinte comuniste...

Sunt sigur ca in timp blogul va capata si alte motive pentru existenta lui... insa pana atunci... FULL SAIL, Destination OC harbor."


Si ca sa sar de la prefata la deznodamant, sarind peste tot continutul.. NU AM CASTIGAT:)) dar nici nu am plutit in deriva, noi cei din Echipa AEGIS. Am ajuns in finala, am reprezentat Ministerul Mediului si Dezvoltarii durabile si am avutocazia sa legam bune prietenii si sa strangem o sumedenie de amintiri si lectii de viata.

Niciun comentariu: