Intrebarea e simpla... cum le vinzi? Desigur revine intrebarea, care e motiul pentru care atat de multe reclame le trateaza ca pe FMCG...Ma uit pe piata romaneasca si e dezastru... … de la reclame comice, la "cute" la corporatiste, nici macar una nu atinge punctul esential care sa te convinga sa iti faci o asigurare pe viata.
Delta Asigurari - fetita are grija de pestisor, copilasul imbratiseaza cainele, pentru "joc"... si ce legatura au astea cu asigurari de viata? cateva metafore aruncate aiurea si ai o reclama care se vrea dulce, cute si vag sentimentala, insa fara nici o baza solida care sa iti motiveze decizia.
Generali - merge pe modelul constipat si corporatist al sistemului bancar stabil (am vazut noi ce inseamna stabilitate azi) al institutiei atotputernice care guverneaza asigurari de viata de mult mult timp si e lider in Europa (minciuna pe fata)... deci semneaza o asigurare de viata pentru ca noi suntem tari, stabili, corporatisti si ne pasa de tine... oarecum atinge unele puncte pe care consumatorul le vrea la o asigurare pe viata (neincrederea in sistem fiind cam mare)...
Alianz-Tiriac - cea mai buna... oare care e motivul... indiciu NU E FACUTA IN ROMANIA RECLAMA... exact asta e motivul. De ce e asa de buna? pentru ca atinge motivul pentru care cineva ar semna o asigurare pe viata e "cei dragi"... problema e alta, o face vag pentru ca incearca sa bage la pachet si asigurari pentru locuinte, masini, etc si cam dilueaza mesajul...
Din pacate nu am gasit reclama nicaieri.
marți, 30 decembrie 2008
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Un comentariu:
e...prea frumos...
Trimiteți un comentariu